Emo Boy

Emo Boy

كاش آدما جرات داشتن...

 

كاش آدم ها يكم جرات داشتن!

گوشي رو برمي داشتن و زنگ ميزدن و ميگفتن:

ببين، دلم واست تنگ شده!

واسه هيچ چيز ديگه اي هم زنگ نزدم...



نظرات شما عزیزان:

ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت0:50---18 آبان 1391
من هزار بار این کار و کردم اما هر دفعه با نامردی تمام زد تو ذوقم !

ايران سراي من است
ساعت11:39---15 آبان 1391
سلام
از اينكه سري به وب ما زدي تشكر ميكنم منتظر انتقادات سازنده شما هستم


مریم
ساعت19:18---15 مهر 1391
خوش خنده هرکی یه نظری داره...ولی به هر حال مرسی که نظر دادی

ایــــــزدمهـــــــــر
ساعت13:36---7 مهر 1391

ازکسی که دوسش داری ساده نگذرچون ممکنه دیگه کسی رومثل اون دوست نداشته باشی
وازکسی که تورودوست داره بی تفاوت عبورنکن چون ممکنه دیگه کسی تورومثل اون دوست نداشته باشه


elahe
ساعت23:35---5 مهر 1391
tavalodet mobarak

masoud jan movafagh o shad bashi


حدیث
ساعت20:08---29 شهريور 1391
سلاااااااااااااااااااام
پیشاپیش تولدت مبارک
حالا مهمونی کجا هست که تشریف بیاریمکادو چی دوست داری؟؟؟


محدثه
ساعت15:02---29 شهريور 1391
پیشاپیش تولدت مبارک!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مسعود ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:دلتنگي, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدید.. نظر بدید خوشحال میشم


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 7hill.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM